Bebo webshop

Veelgestelde vragen

Wie is Bebo Tegels en wie kan er kopen?

Bebo Tegels is van oorsprong importeur met als klanten de groothandelaren. Tegenwoordig bestaan onze klanten uit particulieren, kleinschalige bedrijven, webshops, Doe-Het-Zelf, Sanitairshowrooms, installateurs e.d. Wanneer u als consument onze producten wilt kopen zullen wij u vriendelijk adviseren in onze showroom in Vriezenveen.


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bebo Tegels doet er alles aan de bestelling binnen 24 uur te leveren, mits de voorraad dit toelaat. U kunt ook een gewenste leverdag aangeven, dit kan bij het afrekenen van de winkelwagen. Bij elk artikel in onze webshop staat de levertijd aangegeven.


Wanneer levert Bebo Tegels franco?

Bebo Tegels hanteert geen minimale orderwaarde voor franco levering, dit gaat altijd in overleg met een medewerker, of medewerkster van Bebo Tegels.


Kan ik ook vooruitbetalen en heb ik daar inkoopvoordeel bij?

Bij Bebo Tegels kunt u als zakelijke en particuliere klant ook met Ideal of Paypal betalen. Dit kan ik sommige gevallen een inkoopvoordeel opleveren. Informeer naar de voorwaarden.


Kan ik een ander afleveradres selecteren?

Wanneer u de bestelling heeft afgerond en wilt afrekenen krijgt u de mogelijkheid een afwijkend afleveradres in te geven. Het factuur adres staat dan op een andere naam. De factuur zelf krijgt u altijd per e-mail, dus hiervoor hoeft u geen adres aanpassingen op te geven.

Voor het bouwdepot is het soms wel belangrijk om het ‘nieuwe’ adres in te vullen als factuur adres.


Wat zijn de garantie-bepalingen?

Bebo Tegels hanteert een garantietermijn van 5 jaar (radiatoren 2 jaar) op de producten en deze garantie is een fabrieksgarantie, wat inhoudt dat de garantie wordt toegepast op aantoonbare fabrieksfouten. Slijtage of verkeerd gebruik vallen hier niet onder!


Hoe kan ik in contact komen met Bebo Tegels?

Telefonisch via 0546564785 of per e-mail via info@bebotegels.nl als u een vraag heeft over uw bestelling, dan kan dat via administratie@bebotegels.nl

Op onze website vind u ook een linkje ‘offerte’ en ‘terugbelverzoek’ als u deze aanklikt en uw gegevens invult, dan nemen wij z.s.m. contact met u op. ons streven is om u altijd binnen 24 uur te bereiken.


Hoe stuur ik iets retour?

Er zijn spullen die u retour kunt sturen, dit is wel afhankelijk van het product.

Neem contact op met Bebo Tegels om meer informatie over retour sturen van uw product te krijgen.


Kan ik zomaar iets retour sturen?

Indien een gegronde klacht de reden is om iets te retourneren kan dit kosteloos, wanneer een verkeerd artikel is besteld of een andere reden waar Bebo Tegels geen debet aan heeft kan in samenspraak met afdeling verkoop een retourname geaccepteerd worden tegen een vergoeding van 10% van de aanschafwaarde. Let op! dit kan niet altijd, dus gaat altijd in overleg.


Wat zijn de betalingscondities?

Wanneer een particulier besteld, dan kan dit altijd via internet bankieren voldaan worden. Ook kan een particulier ervoor kiezen om contant te betalen bij leveren, of te betalen bij afhalen van het product. Bij bedrijven die voor de eerste keer een bestelling plaatsen, vragen wij standaard om een vooruitbetaling. Daarna zal dit betaaltermijn aangepast worden naar 30 dagen netto. In overleg kan hiervan afgeweken worden